ID: 2802
Customer Service Employee
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
De afdeling Internal Sales / Customer Service is het eerste aanspreekpunt voor de klant en daarmee een belangrijke schakel tussen dit bedrijf en haar klant. De Customer Service Employee is grotendeels verantwoordelijk voor het bieden van allround service en ondersteuning aan onze klanten.
Functieomschrijving
Contacten onderhouden met klanten (telefonisch en electronisch) Specifieke ondersteuning bieden aan onze klanten bij het bepalen van de behoeften, inclusief het aanbieden, adviseren en verkopen van producten en diensten. Proactief service verlenen middels het dont call us, we call you principe Order management: opvolgen, informeren en voorstellen alternatieven richting klanten Logistic management: opvolgen van zendingen, proactief informeren klanten Complaint management: proactief oplossen en afhandelen van klachten Up-to-date houden van Customer Masterdata Web en E-Business administratie (o.a. passwords, deblokkeren accounts) Aanvragen van productgerelateerde documenten
Functie-eisen
Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift Klantgericht, analytisch, kritisch, accuraat en zeer communicatief vaardig Resultaatgericht met oog voor kwaliteit, teamspeler Ervaring met geautomatiseerde ordersystemen Minimaal MBODit bedrijf biedt een contract voor bepaalde tijd met een aantrekkelijke beloningsstructuur met o.a. een kerstgratificatie en een bonusprogramma. Bij gebleken geschiktheid kan het contract verlengd worden.Gevraagd opleidingsniveau: minimaal MBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij Adecco Breda, telefoonnummer (076) 520 57 77. Referentienummer van deze vacature: 249201720003.
Arbeidsvoorwaarden
2300 per maand
De afdeling Internal Sales / Customer Service is het eerste aanspreekpunt voor de klant en daarmee een belangrijke schakel tussen dit bedrijf en haar klant. De Customer Service Employee is grotendeels verantwoordelijk voor het bieden van allround service en ondersteuning aan onze klanten.
Functieomschrijving
Contacten onderhouden met klanten (telefonisch en electronisch) Specifieke ondersteuning bieden aan onze klanten bij het bepalen van de behoeften, inclusief het aanbieden, adviseren en verkopen van producten en diensten. Proactief service verlenen middels het dont call us, we call you principe Order management: opvolgen, informeren en voorstellen alternatieven richting klanten Logistic management: opvolgen van zendingen, proactief informeren klanten Complaint management: proactief oplossen en afhandelen van klachten Up-to-date houden van Customer Masterdata Web en E-Business administratie (o.a. passwords, deblokkeren accounts) Aanvragen van productgerelateerde documenten
Functie-eisen
Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift Klantgericht, analytisch, kritisch, accuraat en zeer communicatief vaardig Resultaatgericht met oog voor kwaliteit, teamspeler Ervaring met geautomatiseerde ordersystemen Minimaal MBODit bedrijf biedt een contract voor bepaalde tijd met een aantrekkelijke beloningsstructuur met o.a. een kerstgratificatie en een bonusprogramma. Bij gebleken geschiktheid kan het contract verlengd worden.Gevraagd opleidingsniveau: minimaal MBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij Adecco Breda, telefoonnummer (076) 520 57 77. Referentienummer van deze vacature: 249201720003.
Arbeidsvoorwaarden
2300 per maand