ID: 6548
Advertentie ID: #6548 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Manager Customer Service
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Sportieve, dynamische Manager Customer Service gezocht in Harderwijk, bij een ....
Functieomschrijving
Wow! Wat een leuke, uitdagende vacature als Manager Customer Service! En dat ook nog eens bij een hele leuke, sportieve organisatie!
Voor deze opdrachtgever in Harderwijk zoeken we een Customer Service Manager die:
Functie-eisen
Voor deze rol van Manager Customer Service zoeken we iemand met het volgende profiel:
Overige, competenties
Arbeidsvoorwaarden
Een uitdagende, verantwoordelijke rol als Customer Service Manager bij een leuke, sportieve en gerenommeerde organisatie waar men écht anders denkt! De arbeidsvoorwaarden zijn prima, maar daarvoor moet je het niet doen. Het gaat om passie, om teamwork, om sportiviteit!
Functieomschrijving
Wow! Wat een leuke, uitdagende vacature als Manager Customer Service! En dat ook nog eens bij een hele leuke, sportieve organisatie!
Voor deze opdrachtgever in Harderwijk zoeken we een Customer Service Manager die:
- Het Customer Service-team aanstuurt;
- Verantwoordelijk is voor het behalen van de gestelde customer service doelen;
- Week- en maandrapportages verzorgt;
- Toezicht houdt op de orders en backorders en contact onderhoud met de productieplanning;
- Er voor zorgt dat eventuele bottlenecks en klachten zo goed mogelijk opgelost worden;
- Gecompliceerde zaken voor eigen rekening neemt;
- Zorgt voor een uitstekend beheer van alle accounts;
- Zorgt voor optimale werkprocedures en -processen;
- Tweewekelijkse teamvergaderingen faciliteert en voorzit om te zorgen voor een optimale teamprestatie;
- Verantwoordelijk is voor de training van alle medewerkers van de klantenservice;
- Functionerings- en beoordelingsgesprekken houdt met Customer Service Reps;
- Contact onderhoudt met teamleden over lopende activiteiten en personeelsbehoeften;
- Mede een CS Bonussysteem ontwikkelt;
- Zelfstandig juridische claims afhandelt;
- Global Customer Service Meetings bijwoont;
- En die verantwoordelijk is voor de tevredenheid van de dealers (bezoekt ook dealers).
Functie-eisen
Voor deze rol van Manager Customer Service zoeken we iemand met het volgende profiel:
- HBO niveau;
- Minimaal 5 jaar ervaring waarvan min. 3 jaar een een sturende rol;
- Aanpakker, gedreven, denkt buiten gebaande paden;
- Durft mensen aan te spreken op performance;
- Sterk in stellen prioriteiten;
- Neemt verantwoordelijkheid;
- Goed thuis in MS Office
Overige, competenties
- Communicatief zeer vaardig;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse én Engelse taal (Frans is een pré);
- Probleemoplossend;
- Pro-actief en servicegericht;
Arbeidsvoorwaarden
Een uitdagende, verantwoordelijke rol als Customer Service Manager bij een leuke, sportieve en gerenommeerde organisatie waar men écht anders denkt! De arbeidsvoorwaarden zijn prima, maar daarvoor moet je het niet doen. Het gaat om passie, om teamwork, om sportiviteit!